Regulament hotelier

REGULAMENT HOTELIER

Dragi oaspeţi,

Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Hotel Carpat Inn**** și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.

Rezervare

Rezervarea se face direct la numarul de telefon: +40-748.222.745 sau la adresa hotelcarpatinn@gmail.com

Rezervările vor fi garantate cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată. În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.

În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil, restaurantul  are o politică de servire a oaspeților în ordinea sosirii lor.

Pentru cină este recomandat să fie efectuată o rezervare în prealabil, chiar dacă sunteți cazat în hotel.

Anularea rezervării

Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris pe adresa de mail hotelcarpatinn@gmail.com cu 5 zile înainte de data de check in.

– TERMENUL DE PLATĂ AL FACTURII PROFORME ESTE DE 2 ZILE.
– NEPLATA ÎN TERMEN DUCE LA ANULAREA REZERVĂRII.
– DIFERENȚA RĂMASĂ DE PLATĂ SE ACHITĂ LA CHECK-IN.
– ANULAREA FĂRĂ PENALITĂȚI SE POATE FACE CU 5 ZILE ÎNAINTE DE CHECK-IN.
– REFUZUL ACHITĂRII LA CHECK-OUT A SUMELOR AFERENTE CAZĂRII ȘI ALE SERVICIILOR FURNIZATE DE HOTEL SE VA SOLUȚIONA PE CALE JURIDICĂ
– RETURNAREA SUMELOR RĂMASE ÎN URMA ÎNTRERUPERII SEJURULUI SE POATE FACE DOAR ÎN URMĂTOARELE CAZURI: CAZ DE URGENȚĂ MEDICALĂ, DECES ÎN FAMILIE, ALTE CAZURI DE FORȚĂ MAJORĂ
– ORICE ÎNTRERUPERE A SEJURULUI DIN ALTE MOTIVE DUCE LA PIERDEREA AVANSULUI
– ALOCAREA CAMEREI SE FACE ÎN FUNCȚIE DE DISPONIBILITATE.
– REPARTIZAREA UNEI CAMERE PREFERENȚIALE SE POATE FACE CONFORM POLITICILOR TARIFARE.
– REFUZAREA CAMEREI DIN MOTIVE NEJUSTIFICATE DUCE LA ANULAREA REZERVĂRII ȘI PIERDEREA AVANSULUI.

Tarife

Tarifele hotelului Carpat Inn**** diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, zi şi anotimp, cât și de numărul de persoane din cameră (mai multe detalii pe pagina de rezervări).

Sosirea și plecarea

Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 16.00

Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 11.30.

În cazul în care în prima zi de sejur se dorește camera înainte de ora 16:00, se va onora solicitarea în limita disponibilității.

În cazul în care în ultima zi de sejur camerele se eliberează după ora 11.30, se poate oferi un late check out în limita disponibilității, cu un cost suplimentar de 100 lei până la ora 14:00 și se va încasa 100% din contravaloarea nopții de cazare pentru depașirea orei 14:00.

Oaspeții care eliberează camerele până la ora 11.30 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 6 ore fără costuri suplimentare.

Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 6 ore se vor percepe cheltuieli de depozitare.

În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 11.30 se va percepe 100% din contravaloarea unei nopți de cazare.

Aceste solicitări ale clienților vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.

Cazare

Toţi copiii sunt bineveniţi.

Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-4 ani se va face gratuit, când sunt folosite paturile existente.

Pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț bebe.

Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a vă putea onora, în limita disponibilului, solicitarea.

Copiii sub 12 ani nu au voie să circule singuri cu liftul, doar insoţiţi de o persoană adultă. Aceeași prevedere se aplică și în cazul locului de joacă care este deschis în intervalul 10 – 21.30.

Pentru copiii mai mari de 7 ani, este obligatorie achiziționarea unui pat suplimentar.

Toţi copiii cu vârsta până la 18 ani plătesc 80 lei pe noapte dacă folosesc paturi suplimentare

Capacitatea maximă pentru paturi suplimentare într-o cameră este 1.

Tipurile de camere care pot găzdui paturi suplimentare sau pat bebe sunt camerele superior, executive sau deluxe, precum și suita.

Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pat suplimentar pentru copil pentru a va putea onora, în limita disponibilului, solicitarea.

Semnalistica

Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi semnalistica de pe termostatele digitale cu care sunt dotate camerele:

  • activarea butonului DND (do not disturb, nu deranjați) cu permisiunea dumneavoastră, se va intra în cameră pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 7.00 – 15.00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția hotelului; dacă butonul respectiv este activat cartelele de housekeeping și tehnic nu funcționează, deci le este restricționat accesul în camera dumneavoastră
  • activarea butonului Make my room – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.
  • Temperatura maximă care poate fi setată în cameră este de 25 grade.

Oaspeți suplimentari

Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22:00 – 08:00, aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.

Dress Code

Hotel Carpat Inn**** nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.

Nu vor fi acceptate în restaurant și recepția hotelului persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie, maiou și șort și încălțate cu șlapi.

Este interzis accesul cu clăpari și schiuri în recepția hotelului, accesul făcându-se pe ușa de la garderoba aflată în dreapta intrării, utilizând cardul de acces în camera.

Accesul în zona piscinei sau în zona Spa este permis doar în costum de baie, șlapi curați, prosop, halat, cască.

Este interzis accesul în piscină și în zona Spa persoanelor cu boli dermatologice și infecțioase, precum și accesul minorilor sub 14 ani neînsoțiți sau nesupravegheați.

Modalități de plată

Pentru plata serviciilor Carpat Inn**** sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro), plata numerar (RON), vouchere/tichete de vacanta sau prin transfer bancar.

În acest ultim caz, vă rugam să prezentați la cazare OP-ul vizat de banca.

În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face în momentul cazării (check-in-ului).

În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.

În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme.

Gratificații și costuri servicii

Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor.

Fumatul

Fumatul tradițional și țigara electronică nu sunt permise în incinta complexului conform legislației aplicabile în vigoare (legea 349/2002 modificată și completată prin legea 15/2016). Hotel Carpat Inn**** are amenajate spații pentru fumători în aer liber.

Hotelul dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare de 250lei/noapte reprezentând serviciile de curățenie a camerei.

Animalele de companie

Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări.

În cadrul restaurantelor și a centrului SPA nu este permisă intrarea cu animale de companie de nici o mărime sau specie.

Micul dejun, prânzul și cina

Micul dejun se serveşte in saonul e la etajul 1, în intervalul:

  • 8.00 şi 10.30 a.m. (de luni până vineri)
  • 8.00 şi 11.00 a.m. (sâmbăta și duminica)

 

Este interzis consumul de băuturi, mâncăruri în alte spații decât cele dedicate (restaurant, salon mic dejun, bar, terasă).

Puteți invita pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă.

Dacă doriți să serviți o cafea sau un cocktail, puteți opta și pentru zona de bar situata la parterul hotelului.

Pentru mesele cu meniul prestabilit (e.g. evenimente etc.), rezervarea este confirmată și garantată prin achitarea unui avans. Acesta se pierde în cazul neonorării rezervării efectuate.

Room Service

Room service-ul este disponibil contra cost (50 lei/comandă), în următoarele intervale orare:

  • 8.00 şi 10.30 a.m. (de luni până vineri) – mic dejun
  • 8:00 şi 11.00 a.m. (sâmbăta și duminica) – mic dejun
  • 12:30 și 22:00 (de luni până duminică) – restaurant

 

Nu se servesc în camere supe/ciorbe, papanași.

Piscina hotelului este interioară, este deschisă între orele 10:00 și 20:00 de luni până duminică.

Spațiul de parcare și autoturismele

Hotel Carpat Inn**** pune la dispoziția clienților săi, în limita disponibilității, 100 de locuri de parcare – supraterană împărțite în cele două parcări din fața hotelului.

Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.

Siguranța obiectelor personale

Hotel Carpat Inn**** este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră și de deschidere a seifurilor.

Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Carpat Inn****.

Asistență specială

Dorinţa noastră este să asigurăm cele mai bune condiţii persoanelor cu dizabilități.

Majoritatea spaţiilor din hotel sunt accesibile.

Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.

Confidențialitatea informațiilor

Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţiile despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora, S.C Complex Inn Carpatin SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime, datele personale care îi sunt furnizate de clienți persoane fizice și imaginile reprezentative.

Politica de protecție a mediului

Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens.

Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător.

Lenjeria se schimbă la două zile de cazare sau la cererea clientului. Prosoapele se schimba zilnic.Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în cadă.

Dispute și reclamații

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:

  • au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile Carpat Inn****de care au beneficiat;
  • au produs degradări sau distrugeri;
  • au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
  • nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
  • au fumat în incinta hotelului sau a camerelor deși fumatul este interzis

Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Prahova.

Program de eliminare a clienților indezirabili

Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel, restaurant, loc de joaca  și centru SPA, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.

De asemenea, clientul Carpat Inn**** trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.

Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul pe proprietatea noastră a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând hotelului Carpat Inn**** va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.

Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din hotel, restaurant sau de pe proprietatea noastră clienții indezirabili.

Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții.

Băuturi alcoolice

În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice din exteriorul acestuia, fără acordul în prealabil din partea conducerii.

Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.

Servicii oferite

Clienții cazați în cadrul hotelului Carpat Inn **** beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția hotelului.

Servicii gratuite

  • welcome tray 4 stele (cană fierbător, cafea, ceai, zahăr) ,apa
  • acces la anumite servicii  (piscină ,centrul Spapentru clienții cazați în hotel,
  • rețea de internet wireless (Wi-Fi & Wired)
  • serviciu de păstrare valori (seif în cameră)
  • apel de trezire
  • primirea și transmiterea mesajelor
  • servicii de rezervări la restaurant
  • Parcare

Servicii cu plată

  • transfer de la și către hotel la aeroport sau gară
  • room service
  • produse minibar
  • servicii de spălătorie sau călcătorie
  • trimitere și primire corespondență
  • curierat intern și internațional

Protecție în caz de incendiu

Siguranța clienților se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.

Ușile de acces în camere și ușile care dau către căile de evacuare au fost tratate ignifug, asigurând o rezistență la flacără directă de 30 minute. Nu lipsesc nici detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau hidranții și extinctoarele de mare capacitate amplasate pe holurile hotelului.

Sistemul de alarmare împotriva incendiilor este automat și conectat direct la dispeceratul hotelului și la societatea de pază și intervenții. Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul hotelului, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie a clădirii şi o transmit fundaţiei, asigurând izolarea termică, fonică şi rezistenţa la solicitări orizontale (e.g. vânt, cutremur).

Clauze finale

Unitatea este supravegheata video atat in interior cat si in exterior si considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Hotel Carpat Inn**** (cazare, restaurant, SPA, evenimente) a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.

Modificări termeni și condiții

Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Hotel Carpat Inn**** fără a se face notificări în prealabil.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la hotel Carpat Inn**** !

Conducerea,
01.01.2021